Justin Bieber´s Believe



Jedinečný film, ktorý nám poskytne intímny pohľad na Justinovo vypredané celosvetové turné,, BELIEVE ".


Orig. názov:Justin Bieber's Believe
Žáner:hudobný, dokument

Krajina:USA
Web stránka:http://www.justinbieberbelieve.com/
 
Réžia:Jon Chu
Hrajú:Justin Bieber, Scooter Braun, Ryan Good, Usher Raymond, Will i Am, Nicki Minaj
OBSAH:
Justin Bieber na filmovom plátne je konečne tu! Tento film vám prinesie intímny pohľad na Justinovo vypredané celosvetové turné s názvom „Believe“. Uvidíte nielen vizuálne strhujúce koncertné zábery s Justinovými najväčšími hitmi, ale dostanete aj osobnú priepustku do zákulisia a uvidíte, ako sa celé turné pripravovalo a prebiehalo, a film prináša aj exkluzívny pohľad na Justinov život mimo pódia. 
Sledujte Justinovu cestu od obyčajného chalana, ktorý sníval, že bude vystupovať v Madison Square garden, až po najväčšiu svetovú popovú hviezdu, ktorou dnes je. Verte v Justina Biebera.
Režisér tohto hudobného filmu Jon M. Chu vraví: „Už keď sme v roku 2011 dokončili film „Never Say Never“, vedel som, že Justinov príbeh ešte nie je na konci. Tušil som, že ďalšia kapitola jeho života bude ešte strhujúcejšia, ako jeho rozprávkové začiatky, ale nevedel som, že budem mať šancu vyrozprávať ju. 
Takže keď o pár rokov prišla ponuka od samotného Justina, aby som ho sprevádzal na turné, vytvoril jeho pódiovú podobu a zachytil ju na kameru, bez zaváhania som túto ponuku prijal. Keď som režíroval film „G.I. Joe Retaliation“, čítal som všetky tie bláznivé titulky o Justinovi, a chcel som vedieť, ako sa naozaj má.
Začali sme tento film nakrúcať s úmyslom nakrútiť len záznam koncertu, nič viac, nič menej. Chcel som vytvoriť a živo zachytiť jeho pódiovú šou, aby fanúšikovia, ktorí neboli na koncerte, mali pekný zážitok aspoň v kine. Keď sme však boli spolu dlhšie, videli sme veľa vecí, ktoré ľudia v publiku vidieť nemôžu, a už to prestával byť len obyčajný koncertný film. Videl som mladého muža, ktorý berie do vlastných rúk svoje umenie a svoje impérium, a bolo to fascinujúce. Vtedy som svoj režisérsky zámer prehodnotil, lebo som cítil, že nesmieme zmeškať príležitosť vyrozprávať ďalšiu kapitolu jeho života – príbeh o jeho premene. 
O tom, ako sa z chlapca stáva umelec, popová hviezda, stáva sa z neho muž, ktorý musí robiť rozhodnutia, ktoré ovplyvnia celú jeho budúcu kariéru. Takže tak ako Justin, aj tento film sa vyvíjal, rástol, a dozrieval.
Sila jeho šou je stále tam, ale diváci uvidia aj brutálne úprimný pohľad na to, aké to je, keď odíde z pódia, a je sám.. v tichu. Kto je tu s ním? Ako to prežíva? Ako sa s tým vyrovnáva? Vie, že svoju budúcnosť má vo vlastných rukách? Takýmto hlbokým pohľadom na jeho šou i jeho život divákov k nemu približujeme tak, ako ešte nikdy predtým, a myslím, že budú prekvapení tým, čo uvidia (a tým nemyslím len jeho fúzy!). Myslím, že uvidia mladého muža, ktorý si začína uvedomovať svoju moc, svoje bohatstvo, slávu, schopnosť milovať, mať zlomené srdce, ale hlavne byť ľudským, ako všetci ostatní.



Zdieľať film na Facebooku


Dá sa vám tento film pozrieť online alebo ste našli problém? Existujú SK alebo CZ titulky? Dajte nám vedieť.